Δουλεύοντας για νεόπλουτους.

Τον τελευταίο καιρό βρήκα δουλειά στο cafe ενός tennis-club. Θα σας αναφέρω μερικά σκηνικά τα οποία είναι η πλήρης ενσάρκωση του συνθήματος «Ελλάς-Ελλήνων-Μικροαστών-ΠΑΣΟΚων-Νεόπλουτων-Εθνικιών».

Σκηνικό Νο1:

Διάλογος στο café του tennis-club μεταξύ εμού και νεοελληναράδων νεόπλουτων πελατών.

(Νεόπλουτος α): Τα βλέπεις Αντρέα τα νέα παιδιά; Φτιάχνουν καφέδες για να τα βγάλουν πέρα και είναι παιδιά σπουδαγμένα με μυαλό και γνώσεις.
(Νεόπλουτος Β): Τα βλέπω, τα βλέπω. Εσύ τι σπούδασες αγόρι μου;
(Εγώ): Κοινωνιολογία.
(Νεόπλουτος Β):Δύσκολη επιστήμη. Μπράβο σου,μπράβο σου. Και δηλαδή εσύ βρίσκεις λύσεις για τη κοινωνία. Και ποια είναι η λύση για τη κατάσταση σήμερα αγόρι μου.
(Εγώ): Η αποδόμηση των κάθετων δομών της κοινωνικής κανονικότητας και η οριζοντιοποίηση στη διαδικασία θέσμισης ενός νέου φαντασιακού εντελώς αντιπαραθετικού με το τωρινό.
(Νεόπλουτος Α): Κρίμα δεν είναι τέτοια μυαλά να χάνονται; Για αυτό σου λέω Αντρέα,μόνη λύση είναι η στήριξη στο Σαμαρά.

Σκηνικό Νο2:

Φραγκάτος κτηνίατρος έκανε παράπονο σε λογαριασό 60+ ευρώ για κατά λάθος χρέωση 2 παραπάνω ευρώ και ζήτησε να του επιστραφούν. Το παράπονο δεν το έκανε τη στιγμή της πληρωμής, το έκανε την επόμενη μέρα. Βασικά όμως αυτό που ήθελε εξ`αρχής ήταν να μην πληρώσει τον fredo του, ο οποίος κοστίζει 2 ευρώ. Ο τύπος ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τη ΝΔ στις τελευταίες εκλογές.

Σκηνικό Νο3:

Με έβαλε να της κάνω 3 φορές γαλλικό καφέ για να τον βγάλω τόσο ελαφρύ όσο ήθελε. Και φυσικά κάθε φορά γεμιζα το ποτήρι από το ίδιο δοχείο της ίδιας καφετέριας και η γεύση και η πυκνότητα του καφέ δεν άλλαζε στο ελάχιστο γιατί ήταν φρεσκοκομμένος,φρεσκοαποσταγμένος και γενικά ήταν τζιτζι. Την ρώτησα αν ψηφίζει ΠΑΣΟΚ πάνω στη πλάκα και είπε στα σοβαρά «ναι». Την επόμενη μέρα η ίδια κυρία έκανε φασαρία στο μάγειρα του cafe γιατί άργησε να βγάλει τη παραγγελία που είχαν δώσει τα τέκνα της με την αιτιολογία ότι «δεν είναι σωστό να τρώνε τα παιδιά των διπλανών τραπεζιών και τα δικά μου να μην τρώνε».

Σκηνικό Νο4:

11 το βράδυ σκάει παρέα νεόπλουτων βουτυρομπεμπέδων στη μπάρα και παραγγέλνουν ποτά. Αρχίζουν κουβέντα για πολιτικά. Ακούω για Ιλλουμινάτι, Εβραίους, Μασσώνους, Σιωνιστές, Μεγάλες Στοές και άλλα τέτοια. «Αυτοί κάνουν κουμάντο, οι πολιτικοί είναι μαριονέτες, μόνο η πίστη στο Χριστό θα μας σώσει» και άλλα τέτοια γραφικά. Ο ένας είναι στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου στον οποίο ανήκει χωρικά το tennis-club, ο άλλος είναι χρηματιστηριακός σύμβουλος και ο τρίτος άεργος βιομήχανος. Εγώ δεν μιλάω, κάνω μόκο και καθαρίζω τη μπάρα ώσπου με ρωτάει ο δημοτικός σύμβουλος πως με λένε και από που έχω καταγωγή. Του είπα το όνομά μου και ότι η καταγωγή μου είναι από τη κοίλη Γη. Αυτός δυσανασχέτησε, πλήρωσε και έφυγε. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί δυσανασχέτησε. Αφού υπάρχουν οι Ιλλουμινάτι γιατί να μην υπάρχει η Κοίλη Γη; Οεο;

Σκηνικό Νο5:

Δύο κυρίες συζητούν για πολιτική. Η μία στηρίζει ΔΗΜΑΡ και η άλλη ΝΔ. Στόχος της κριτικής τους είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Η κριτική προφανώς γίνεται από τα δεξιά και για να μην τα πολυλογώ έχουν καταφέρει να περιγράψουν τον ΣΥΡΙΖΑ σαν την μετενσάρκωση του Πολ-Ποτ. Κάποια στιγμή με ρωτάει η ΔΗΜΑΡίτισσα πόσα χρήματα χρωστούν. Τους πηγαίνω την απόδειξη με τον τριψήφιο αριθμό του λογαργιασμό. Περνάνε δέκα λεπτά, έρχεται η Νεοδημοκράτισσα και με ρωτάει εάν μπορώ να κάνω έκπτωση, της λέω φυσικά πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό διότι εάν γίνει κάτι τέτοιο το ταμείο θα είναι μείον και εγώ θα χάσω τη δουλειά μου. Με τα πολλά με πληρώνει με βαριά καρδιά και μου λέει πως εάν αυτό γίνεται με όλους τους πελάτες το μαγαζί θα χάσει τους θαμμώνες του. Και της απάντησα πως το μαγαζί δεν είναι η κυβέρνηση την οποιά στηρίζει για να μπορεί να μαγειρεύει αριθμούς προς όφελος ημετέρων και υμετέρων.

Άνθρωποι γελοίοι. Ντουγάνια. Στόκοι ακρυλικοί. Μπετόστοκοι κανονικοί. Άξιοι μόνο για αιώνια θητεία στα γκούλαγκ. Στα διάλα. Και αυτό αφιερωμένο:

kakia

This entry was posted in Αρθρα and tagged . Bookmark the permalink.