Πατέρες και κόρες στο σημερινό Ιράν

Η Nafise Motlaq είναι Ιρανή φωτογράφος που σήμερα ζει στη Μαλαισία. Η δουλειά της είναι ρεπορταζιακή και καταγράφει κυρίως τη ζωή των γυναικών και ανθρώπων που καταπιέζονται τα δικαιώματά τους. Η σειρά φωτογραφιών με πορτρέτα Ιρανών πατεράδων με τις κόρες τους -στην Τεχεράνη και σε άλλες πόλεις, με ανθρώπους από κάθε κοινωνική τάξη- είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Οι κόρες έκαναν και μία δήλωση για τον πατέρα τους.


Ο πατέρας της Φατιμέ είναι υπάλληλος γραφείου. «Είναι καλός πατέρας δεν ξέρω τι άλλο να προσθέσω.»


Ο πατέρας της Σάντι είναι επιχειρηματίας. «Υπάρχει ένα επίμονο αγόρι στην ψυχή του. Πρέπει να ξέρεις πώς να τον χειριστείς.»



Ο πατέρας της Ζάχρα είναι άνεργος. «Δεν ξέρω τι να πω για αυτόν, αλήθεια δεν ξέρω.»


Ο πατέρας της Καταγιούν είναι απόστρατος. «Οι φίλοι μου πιστεύουν ότι με προσέχει πολύ. Αλλά εγώ δεν θεωρώ ότι με στηρίζει αρκετά.»



Ο πατέρας της Φατιμέ είναι βιβλιοθηκάριος σε τζαμί.

«Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν έχω πολύ ελευθερία επειδή ο πατέρας μου είναι κληρικός, αλλά δεν είναι αλήθεια. Μου έδωσε την άδεια να πάω στην εθνική έκθεση βιβλίου όταν ήμουν 15 χρονών.»

Ο πατέρας της Σίλα και Λίνα είναι μάνατζερ πολιτικών προγραμμάτων.
«Ο πατέρας μας έχει σπουδάσει στην Ευρώπη. Αυτό μας έδωσε όλη την ελευθερία που έχει και η νεολαία στον δυτικό κόσμο.»


Ο πατέρας της Μάχσα είναι βετεράνος.
«Για μένα θα είναι πάντα ένας ήρωας, αλλά έυχομαι να ήταν απλά ο χαρούμενος πατέρας που ήταν παλιά.»


Ο πατέρας της Φατιμέ είναι αγρότης. «Δουλεύει πολύ. Δουλεύει τόσο πολύ.»


Ο πατέρας της Αρεζούς είναι πωλητής χαλιών.
«Ειναι πολύ αστείος άνθρωπος. Πάντα κάνει τους ανθρώπους να γελάνε ειδικά σε οικογενειακά πάρτι.»


Ο πατέρας της Νιούσα είναι μηχανικός.

«Λείπει πέντε μέρες την εβδομάδα στη δουλειά. Τον βλέπω τα Σαββατοκύριακα και στις διακοπές.»

lensculture

grekamag

This entry was posted in Αρθρα, Ειδησεογραφία-Διεθνή and tagged , . Bookmark the permalink.